Alfred Serra presenta la seva candidatura al BMG apostant pel creixement
Divendres tarda, Alfred Serra va presentar a la Sala annexa del Casino de Granollers, la seva candidatura a la presidència del Balonmano Granollers i al homes i dones que l’hi acompanyaran, com a mínim, fins el dia de les eleccions: el 12 de gener del 2026. El seu discurs es centrà en la reflexió sobre la trajectòria i els valors d'un club esportiu, amb una visió de futur amb plans concrets per al seu creixement, professionalització i consolidació.
Serra va fer una reflexió històrica i emocional on el BM Granollers és descrit com a emoció, memòria i orgull. “Representa els inicis, el desenvolupament de la base, les nits europees inoblidables i l'escut que uneix a tots. És un club històric, arrelat al territori, construït per generacions i sentit com a propi per tots els seus membres” va remarcar el president en funcions.
Tanmateix va parlar de la seva visió del Club per al futur, on va ressaltar “volem un club valent, modern i ambiciós que competeixi sense complexos amb els millors d'Espanya i Europa. Un club que formi no només jugadors i jugadores, sinó sobretot persones. Un creixement que no perdi l'ànima ni la identitat pròpia.”
A continuació, va apellar a l’orgull i els assoliments recents: “En els darrers anys, el Club ha recuperat l'orgull gràcies a la competició europea, l'avanç del planter i el Palau tornant a ser una fortalesa. Aquests èxits no són casualitat, sinó fruit d'un projecte, feina i sentit de la responsabilitat.”
Sobre estratègia i pilars per al futur va marcar les línies mestres del seu projecte de 4 anys), remarcant que “El futur no permet aturades ni passos enrere; la creença en un mateix fa el club capaç de tot”. Vol Continuar el projecte amb bases sòlides per "somiar una mica més alt", amb rigorositat en la gestió econòmica, estabilitat i pensament a llarg termini per a les futures generacions.
A nivell esportiu Serra va dir que aposta per la base, per la professionalització i modernització, per la “col·laboració col·lectiva i implicació dels socis, aficionats, entrenadors i voluntaris”. Moment que va aprofitar per agrair als patrocinadors i reconèixer que han recolzat al Club en moments difícils.
Els eixos de la seva candidatura son: Màrqueting i Comunicació: Incorporació de la digitalització. Esportiu: Creació d'una àrea esportiva social. Social: Foment de l'"Orgull BMG". Patrocini: Implementació d'accions estratègiques. Salut: Incorporació d'una persona dedicada a la nutrició per als joves. Finances: mantenir el control pressupostari.