Una trentena de joves van assistir a l’esdeveniment per escoltar la història emprenedora d’Hevia i com, després de sortir de la universitat, va aconseguir fer créixer l’empresa de manera exponencial, passant d’una facturació de 500.000 € a 2 milions d’euros en només un any amb el suport d’inversors com Oscar Pierre, CEO de Glovo.
“Vam començar llençant 100 espais que els hi dèiem “Ghost Listings”, que semblava que hi havia algú darrere, però en veritat érem nosaltres. Si algú entrava i sol·licitava aquell espai, ràpidament trucàvem al propietari per informar-lo i explicar-li els nostres serveis.”, comentava Pol Hevia.
Inspirat pel model d’Airbnb, Hevia va apostar pel lloguer d’espais per hores orientat a usos professionals, shootings, reunions i tota mena d’esdeveniments. Avui, Spathios ja ofereix més de 4.000 espais i treballa amb marques com Netflix, Audi, Telefónica, Wallapop o Glovo.
A més, dins la mateixa societat, han llançat MeetReal, una nova línia que permet organitzar esdeveniments en menys de 24 hores, simplificant tot el procés i oferint una experiència més àgil i eficient.
Durant la seva intervenció, Pol també va deixar un consell clau per a futurs emprenedors: “És molt més important recollir feedback i anar millorant que esperar a tenir-ho tot perfecte. Aquesta mentalitat de perfecció sovint et fa no llençar mai el projecte i, al final, abandonar-lo.”
El pròxim esdeveniment de LYNE Group serà el 4 de juliol amb la primera edició de la LYNE Fest, la gran festa de l’associació per celebrar que ja compta amb més de 100 socis. Tots els detalls es donaran a conèixer a través de les seves xarxes socials.